今日又同牙瑩出街..
話買stephy既新碟 .. 咪陪佢囉 ..
點知好鬼搶手 ..3間碟店都話買曬 ..
勁野 .. >vvvvvvvvvvvvv<"
之後去左大埔中心上面吹風 ..
個到又幾鬼爽嫁啵 .. 呵呵呵呵"
之後去大廣 ..
無啦啦執到10蚊雞 .. 哇咔 ..
個時諗住比"食蕉" .. 又吾係到,,咪等囉 ..
點知等巧耐都矛人 ..
之後再周圍行 .. 係到諗自己要左佢定比"食蕉"
最後決定比"食蕉" .. 點知佢叫我要左佢 .,= ="
之後咪攞左佢去買信紙囉 ..
我諗..都對得住自己良心 .. 因為我有試過比"食蕉"..
^__________________^ kaka ,,"
|