今日又係2:0o先起身 ..
之後諗住食野啦..
點知得"面"食 .. 又吾想食喎,,
驚肥牙 ..哇哈哈哈**
2:3o去左瑜屋企 ..
=3333= 去到瑜屋企..我竟然食"面"..
哈哈 ..又話驚肥 ,,kaaaa*
不過算啦..都食左咯,,呵呵"
星星同莉莉又話2:3o黎.. 點知成3:3o先黎到,,
=3333= 勁無奈 ..呵呵"
之後一黎到就即刻開台 ..哇哈哈哈"
其實我都吾係好識打麻"著"嫁炸 ..
呵呵,, 不過吾緊要啦 ..都話玩下啫=vvv= kaaa*
之後5:3o落左去買野食啦 ..
無幾耐上體育館到坐.. 食野等等啦"
食完野睇人地打排球 ..
無幾耐莉莉又走左 ..
得返我 ..星星,,同瑜瑜**
甘我地咪打波囉..(雖然係落緊雨,,*)..
kaaa ..打得巧開心唷 ..
不過只係打左一陣啫..嗚嗚**
鬼咩,,=33333= 比dd"食蕉"趕走 ..車車車"
話咩呢到吾比打波喎 ..頂頂頂"
=vvvvv= 勁無奈 ..*
之後咪返屋企囉.."
希望下次我地約出黎玩個時係好天dd啦..^33333^"
今日都幾開心牙..*
|