今日又係成2:0o 先起身 ..
喔喔 .."
今日天氣巧差差牙 ,,
整到我無心情出街 ..
所以我都無同鹿鹿返學校教會 ..
sor sor牙..鹿鹿>3333<"
今日成日都留係屋企 ..
無出街 ,,''
希望聽日天氣轉好啦(不過都幾難),,
>333< 因為聽日約左星星 莉莉 瑜瑜 打波牙..
好耐都無一齊玩過喇 ..
天牙天 ,.. 聽日吾好玩我牙.. 吾該..
哇哈哈..>vvvvvv< kaaa**