今日12:0O起左身 ,,,
之後攪埋DD夥1:0o出左門口,,
之後我地就去大昌食野..
食完野行多陣街街..
之後返左富亨體育館玩啦 ..
= = 等左形成好耐喇 ,,
無幾耐又去返黃公坐,,
打電比佢又無開機**
甘算囉 ..
比人放飛機兩次喇 ..
兩次都係佢牙..
=/\=,,嗚嗚..家怡吾開心牙* 唉"
之後甘岩又又撞到賢,,
咪不停借佢部單車踩囉,,
玩玩下..
7:3o返左屋企lu=/\="""