今日1:3o又比左個電話嘈醒左 ..
=vvvvv=" 又係coo佢地牙 ..
問我借排球喎..@@ 咪叫佢地兩點黎我屋企拎囉..
之後食左個包 ..換完衫 ..玩陣電腦 ,,
到左兩點喇 ,,
佢地又話係黃公等喎(兩點) ..呵呵 ,,
甘岩我又要落去等牙鹿 ..
之後借左個排球比佢地 ..
鹿鹿又落左黎 ..
甘我地咪走先囉 ..
甘我同牙鹿係大中行街街 ..
食下野 ,,睇下野甘 ..
無幾耐call返布甸佢地 ,,諗住同佢地打波"
點知我地甘岩撞到佢地 ,,
佢地話去食野喎 ..
甘我地冇野做咪上左牙狗屋企囉 ,,呵呵**
係佢屋企到玩 ..聽下鬼故 =33333="
之後差吾多5點係溜冰場到等返大家 ..
之後大家又傾下計打下波甘 ,,
幾開心牙^33333^
之後7點我返左屋企 ..
** 今日比我知道左dd野 ..
吾撚知邊個係到扮q曬野呢 ..
又係到厄我 ..
成日係到整個可年樣出黎 ,,
食撚事大 ..
我吾會再信你嫁喇 ..
既然你吾撚信我,,
我做咩要信你牙..
忽"
** 唉唉 ,,今晚我吾小心激嬲左個人牙..
其實都係因為我衰啫 ..
你吾野蠻嫁 ..我講真嫁 ..
都係我吾岩先 >/\<"
希望你信我啦 ..唉唉"
我依加真係擔心緊你 ..好煩牙我 ,,唉"
|