今日我成1:3o先起身 .."
一起身就見到對眼勁大個黑眼圈..
因為尋日我"挽",,整到"重"左..
第二日就會巧大個黑眼圈嫁喇,,嗚嗚>/\<"
甘之後我問琳有咩方法整走dd黑眼圈,,
>33333< 佢真係幫我牙,,
幫我揾方法 .. 牙琳 ..鍚曬你牙.,,啜啜卜,,kaaa*
方法就係整熱條濕毛巾 ..(37-38度)..哈哈"
之後放係對眼面 ..
10分鐘之後就無甘黑同"重"喇..呵呵*
過左無耐 ..heee ,,真係有效,,^33333^*
真係thank you曬牙琳,,kaaaa**
由於隻眼"重重",,所以今日吾出街.."
留係屋企,,kaaaaaaa..*
聽日先出街街啦,,呵呵^3333333^"
|