今日又係同佢地返學啦 ..,
之後又攪埋班中dd野..
12:3o放學 ,,
甘我地去左富善mm記食野啦..,
甘岩撞到家成佢地,,
甘咪一起食囉 ..
細yan佢地都係到..
呵呵 ,,又玩又俱,,幾開心啦*
甘之後佢地去左出面dd空地打波,,
甘我地就係到坐 ,,
- -" 不停同牙瑩跑黎跑去,,
kaaaaa,,笑屎我**
之後無幾耐就去左海濱啦 ..,
甘我同布甸行前dd..
琳佢地33個就吾同我地行前dd,,
甘咪得返我同布甸係到坐囉..,
之後無幾耐我地又過返富善,,
去左seven食完野又返返富亨 ,,
甘我6:0o返左屋企~~~~**
|