今日11:30起身 ..
攪埋dd野,,
1:00同布甸佢地去大昌食m記..
之後去影貼紙相啦 ..
哈哈 ,,我地影得好攪野..ka**
之後返左富亨..
之後鹿同狗又黎左 ,,呵呵*
無幾耐..
我同布甸買野飲之後又行富亨 ..
傾下計甘 ,,哈哈 ,,開心牙*
之後返到去,,
牙鹿又走左lu..
甘之後甘岩撞到賢 ..
咪同佢打下波囉 ..
哈哈 ,,我坐布甸逗富亨 ..
好玩牙 ,,*
甘牙瑩又坐我逗富亨喎..
^333333^ 吾錯牙,, kaaaaa*
之後7:00返到屋企..
今日都幾開人牙,,呵呵**

今日同布甸影既 ..哇卡卡,,兩個傻婆**

=vvvvvvvv=" 傻婆怡**
|