今日完本10:30起左身既 .."
點知又訓過..=vvvv=" 無奈 ..
一訓訓到1:15先起身 ..勁泥???
呵呵..**
之後2:30去左莉莉屋企.."
3:15去富亨打波 ..*
打打下莉莉又話去陪寶倫行大中喎 .."
因為之前莉莉約左寶倫嗎..kaaa*
甘咪得返我同瑜囉 ..
甘我地買完野食去左公園傾計,,
傾左好多野牙 ..呵呵"
heeee ..有時同牙瑜一齊傾計,,玩..都幾開心嫁**
^____^ 哇卡卡卡,,"
傾一陣又打下波甘 ,,6:00就返左HOME lu**
今日都幾HAPPY牙..^3333^" heee,,**

|