今日10:30起身睇電視 ..
睇完又訓過 .. 勁眼訓 ..無幾耐 ..
=_____= 我成1:00先起身..
真屎火 .. 哇哈哈哈哈"..
之後2:3o過左瑜屋企 ..
無幾耐就去買校鞋(陪瑜)..
之後去太和買暑作(=___= 又係陪瑜..哈)
之後叫勤仔落黎 ..大埋仔仔 ..
第一次見仔仔炸 ..哈哈 ..巧開心呀..
我發覺左一樣野 ..
仔仔去小便去極都吾完 ..哇哈哈..=___="
之後又一起玩黎玩去.. 都開心呀.."
我搶左勤仔部手提 .. 走黎走去..
黑屎我 ..哈哈 =______="
之後5:0o 返富亨 ..
陪瑜去影相相 .. 之後去返瑜屋企 ..
睇電視玩電腦 ..
6:0o我就返左屋企lu ..
今日都ok啦 .. 呵呵呵呵"
|