今日6:3o起左身 ..
原本諗住同牙媽返既 ..
但係又落雨 ..又要拎電腦..
所以我自己一個返先 ..
8:0o 返到去大埔 ,..
即係返屋企換衫 ..執野 ..
之後去左牙鹿屋企 ..
我同佢對校鞋屌轉左牙 ..
咪去佢屋企換返囉 ..
之後我對校鞋放係佢個到先 ..
諗住放學先黎攞 .."
之後返到學校..
自己讀2c ,.
都幾開心既 .. 但係dd人好白痴囉..
同seven牙琳一班.
=________=" 吾多熟人..
唉唉 ..同吾到牙鹿同埋布甸一班,,
大失所望 .. 嗚嗚"
之後cheak暑作..
牙sir勉強比我過.. 哈 ..好好人牙**
之後就可以即刻放學喇 ..
=_____=" 跟住係有蓋操場到等牙鹿..
成12:0o 先放..
之後牙鹿同牙狗佢地玩 ..
我就同布甸佢地一齊過左大中..
去食m記 ..
之後我都買左把新梳 ..
一鏡一梳..12蚊..都幾貴~_______~"
哈哈 ..**
之後2:0o返左屋企 ,,
之後夜晚2媽佢地黎我到食飯 ..
heee ..
2長屌左條大魚牙 ..哈哈 ..好飽飽牙..
今日都ok啦..^________^"
|