按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 8 月 18 日  星期四   雨天


分班日 ..**  

 

                   今日6:3o起左身 ..

                  原本諗住同牙媽返既 ..

                 但係又落雨 ..又要拎電腦..

                  所以我自己一個返先 ..

                  8:0o 返到去大埔 ,..

                 即係返屋企換衫 ..執野 ..

                   之後去左牙鹿屋企 ..

                  我同佢對校鞋屌轉左牙 ..

                  咪去佢屋企換返囉 ..

                之後我對校鞋放係佢個到先 ..

                   諗住放學先黎攞 .."

                   之後返到學校..

                    自己讀2c ,.

               都幾開心既 .. 但係dd人好白痴囉..

                 同seven牙琳一班.

                 =________=" 吾多熟人..

               唉唉 ..同吾到牙鹿同埋布甸一班,,

                  大失所望 .. 嗚嗚"

                  之後cheak暑作..

              牙sir勉強比我過.. 哈 ..好好人牙**

                 之後就可以即刻放學喇 ..

              =_____=" 跟住係有蓋操場到等牙鹿..

                  成12:0o 先放..

                之後牙鹿同牙狗佢地玩 ..

               我就同布甸佢地一齊過左大中..

                   去食m記 ..

                之後我都買左把新梳 ..

               一鏡一梳..12蚊..都幾貴~_______~"

                  哈哈 ..**

                之後2:0o返左屋企 ,,

               之後夜晚2媽佢地黎我到食飯 ..

                   heee ..

              2長屌左條大魚牙 ..哈哈 ..好飽飽牙..

                今日都ok啦..^________^"

發表時間:2005-08-18 08:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片