今日77點幾出左門口..
之後同布甸同埋牙鹿個班人一起返學..,
返到去又係甘囉..
之後上禮堂聽開學禮..悶- -"
之後上room啦..,
聽湯太up廢話 - -"
好鬼長氣牙佢>/\<"..
之後派左好多野就放學lu..
去左富善mm記食野啦..
之後去左富亨體育館到玩啦,,
諗野諗到傻左..
無啦啦吾`心禁左個緊急制..
-0-: 個時嚇死我,,
吾知發生咩事- -"
驚死,,
之後比我整左一下,,停左,,
吾再發聲喇..
比佢嚇qq 屎左-0-"
之後無幾耐比佢講到走左啦..,
去左黃公坐一陣..
布甸上我屋企玩啦 ..,
無幾耐我地又落左去同佢地玩啦..
今日同布甸傾左好多野..,
亦都知道左兩件事..
唉唉 .. "
*** 吾想留係屋企!!!!"
|