今日2:0o落左去啦 ,,..
之後同布甸去大中 ..,
行左一陣就去左海濱 ..,
之後call埋牙鹿同狗啦 ..
去左海濱 ..,
行行行 ,,行到佢"黃色婷" ..
之後坐係到傾計 ..,
+www+ 傾左勁多野,,呵呵"
之後無幾耐賢同家豪又黎左啦 ..,
甘玩玩下 ,,
我同鹿去買野食 ,,
叫左賢同家豪坐我地兩個去 ..
甘住住下勁肚痛 ..,
之後咪快dd去wc囉 ..,
去左之後舒服左好多lu ,,吾痛lu>/\<"
甘無幾耐返去啦 ..,
之後家豪坐我啦 ..,
去左黃公坐左一陣 ..,
7點幾返左屋企lu..
|