今日同佢地返學啦 ..
條湯太捉又話要檢查dd"意容"..
好心你吾好無野做揾野黎做啦,,
痴痴地..
上堂啦 ,,今日成日可以講話乜都無大囉..
書又大吾齊,,
不過第一次,,dd老師都吾會罰嫁啦..
小息同lunch又係落去同佢地玩..
無無聊聊甘,,
甘我咪揾野顛囉 ..
=www= 開心dd好,,吾好甘燥!!!"
之後最尾個兩堂都係英文..
個老師都吾識教書..
我地自己做自己野,,
我不停係到寫信,,佢就扮睇吾到>\/<"
哇卡 ,,顛嫁,,heeeee
就係甘寫寫寫,,同埋發夢,,就放學喇..
放左學留係學校一陣..
之後無幾砭去左溜冰場到打波..
玩玩下我肚痛=/\=" 唉 ..
之後痛到我要返屋企...
不過依家無咩事lu..
- -" 就係甘過左一日喇..呵"
---------------------------------
王迪,,
你小心你身邊既朋友牙,,
傻婆..
|