今日起身同佢地返學啦..,
甘第一堂就係英文堂..
- -" 係到寫信囉咪 ..
佢講到甘細聲,,
我完全係發夢=\/="
之後就音樂堂 ..
勁眼訓..發夢!!*
之後中文..
哇哈哈 ,,比呢個湯太笑死..
係到講中55會考dd野..
哈哈 ..之後講到落堂..
講左小小書..笑爆咀"
之後小息打波..食野..
之後就係通識 ..
掛住係到寫信寫野..
老師叫我起身答問題..
=\/=" 吾知講咩..
牙琳提左我.. 咪是但up dd野出黎囉..
...................... kaaaaaa"
之後通識..加菲教牙,,爆開心牙>w<"
甘lunch就打波啦 ..
之後宗教堂,,
dior教..佢唱歌仔比我地聽..
估吾到dior甘勁..
開始鐘意佢喇,,呵呵"
之後放學留係學校打波..
差吾多55點個時走左..
因為個天黑曬,, 想落雨咪走囉..
之後無幾耐..
瑜 我 布甸一起返屋企lu..
|