今日起身返學啦 ..
第一日開學..
無咩堂要上..
今日上堂都ookk甘啦o下..
之後放學留係學校打波啦..
4444444點幾到,,
去左大昌揾琳啦..
=/\= 琳剪左個頭之後勁爆吾happy"
唉唉 ,,喔喔"
之後返富亨傾計啦,,
無幾耐返左屋企lu ..,
------------------------------------------
不是的嗎.,,???
散左仲攪埋dd甘既野 ..,
唉唉 ,,
都未了解件事就開戰 ..,
見到你地甘樣..
攪到我吾知點甘=/\="
無fd做 ,,可惜牙..
真無聊.."
|