今日吾記得左幾點出門口啦 ..,,
之後同布甸牙鹿去左大中行啦 ..,,
無幾耐去左布甸屋企 ..,,
之後再去肥him屋企 ..,,
+www+ 肥him屋企係勁令牙 ..,,
好鐘意牙,,heeee>33333<..,
=\/=" 一去到又吾知幾多室 ..,,
不停甘call佢地 ..,,
佢地又吾肯答 ..,,
之後終於比我地揾到喇 =...+ 無奈**
得我,,鹿..甸..傑,,him係到啦 ..
我地係甘係到玩啦..>\/<".,,
無幾耐家成同max黎左 ..,,
max好快就走左lu ..,,
哈哈 .. 仲有甸隻狗牙 ,,
差dd吾記得左 ..><"..
哈哈 ,,正一大傻狗>www<"..
甘7點返到屋企啦 ..,,
好似8點幾又出左去 ..,,
同瑜個班玩 .,,打下排球 ..
=www=" 悶悶地 ..
甘當我諗住差吾多返屋企個時..,,
布甸突然之間彈左出黎 ..,,
我係0曬咀 ..]]"
之前叫佢出又吾出=www=..
哈哈 ..原來係牙成叫佢出既 ..,,
甘咪一起黎左富亨囉>\/<"..,,
`我地去到ok啦 ..,,
坐左好耐就去左海濱 ..,,,
海濱夜景好令令牙^333333^..,,
之後玩玩玩 ,,
去左豆漿大王個邊食野啦 ..,,
哇卡卡 ,,有免費豆漿飲..,正>ww<"
之後成兩點幾先返到屋企 ..,,
老母吾比我入門口 ..,,
傾傾下 ..整到老母喊埋出黎添 ..,,
唉唉 ,,覺得自己好失敗..
要老母擔心到我喊要喊 ,,
不過之後都無事 ..,,
sorry牙 ,,媽 >___<"
|