今日成日都留係屋企 ..,!!?
無出過街街牙=WWW="..,,
要做功課牙MA,,>___<"
聽日又要返學喇 ..
唉唉 .., 真係好想過DD輕輕鬆鬆既日子 ..
>3333333<''..,
PS** 改變自己 ..!!?