今日已經開始係自己1個返學IU ..
不過去到路口撞到家成 .. 肥HIM同肥暉 ..真開心^3^ ..
邊傾邊行 ..
之後返到學校又未到早會 ..
又無人陪我咯 ..甘岩晴佢又拉住我 .. 咪同佢傾兩句IO=0=" ..
諗住見到細欣bb ..>0< 點知吾見佢牙 ..去左打波牙佢@@" ..呵呵 .. 算拉..
之後第1堂視藝堂 ..
成十幾人無帶野 .. 激到"詠絲"死下死下..哈哈
之後就math堂拉 ..
乖乖女既我就當然聽書書拉>\/< heeeee ..
之後小息自己1個係下面食野 .. 呵呵 .. 感覺就像以前1樣 ..
通識堂 .. 聽豬22**
英文堂測LISTENING ..
-0-" D字吾識串 .. 屎梗 .. 不過已經比以前好嫁喇 ..
因為至小我肯聽 .. 比以前早就訓左IU ..哈哈**
之後普通話=/\=" ..
頂 .. 要口試 .. 發覺自己勁失敗 ..
明明自己係識背既 ..1出到去 .. 不停睇貓紙 ..哈哈>\/<
不過算拉 ..都有12分..哇卡卡**
到左IUNCH ..
我同牙琳落去留左1陣拉 ..
之後琳同COO走左 .. 甘我咪上返44樓IO ..
>\/< 哈哈 ..同SHAN開戰牙 ..
其間又要同MAX個班開戰 ..
哈哈 ..好激烈啊 ..KAA ..
之後點知我自己比老師捉到=___="" 哈哈 ..
之後無野拉 ..
今個IUNCH真係好玩 ,,哈哈 ..好耐未試過甘正>3<" ..
之後電腦小測 ..吾識..20分得5分 ..我簡直係電腦天才 ..哈,,
之後中文 .. 聽湯太UP廢話IO=3=""..
之後放學諗住自己拉 ..
點知甘岩撞到浩汶 ..
之後1齊拉 ..
嘻嘻 .. 浩汶好好人嫁 ..又陪我買文具又請我食野 ..
真係THX佢 ..^3^..KAA ..
PS:今日真係好FREE ..
1D吾開心都無仲覺得好正添 ..
我放得低妳地IO ..
對妳地已經1D都吾在乎 ..
跟妳們散我1D都無後悔過 ..
仲覺得FREE左好多添 ..^3^** HEE ..
我今日好成功牙 ..全日都有聽書 ..
=\/="" 成66個月都未試過甘喇 ..哈哈 ..
考試喇 .. 揮停^____^**
|