按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


好FREE既1日 ..^3^  

今日已經開始係自己1個返學IU ..

不過去到路口撞到家成 .. 肥HIM同肥暉 ..真開心^3^ ..

邊傾邊行 ..

之後返到學校又未到早會 ..

又無人陪我咯 ..甘岩晴佢又拉住我 .. 咪同佢傾兩句IO=0=" ..

諗住見到細欣bb ..>0< 點知吾見佢牙 ..去左打波牙佢@@" ..呵呵 .. 算拉..

之後第1堂視藝堂 ..

成十幾人無帶野 .. 激到"詠絲"死下死下..哈哈

之後就math堂拉 ..

乖乖女既我就當然聽書書拉>\/< heeeee ..

之後小息自己1個係下面食野 .. 呵呵 .. 感覺就像以前1樣 ..

通識堂 .. 聽豬22**

英文堂測LISTENING ..

-0-" D字吾識串 .. 屎梗 .. 不過已經比以前好嫁喇 ..

因為至小我肯聽 .. 比以前早就訓左IU ..哈哈**

之後普通話=/\=" ..

頂 .. 要口試 .. 發覺自己勁失敗 ..

明明自己係識背既 ..1出到去 .. 不停睇貓紙 ..哈哈>\/<

不過算拉 ..都有12分..哇卡卡**

到左IUNCH ..

我同牙琳落去留左1陣拉 ..

之後琳同COO走左 .. 甘我咪上返44樓IO ..

>\/< 哈哈 ..同SHAN開戰牙 ..

其間又要同MAX個班開戰 ..

哈哈 ..好激烈啊 ..KAA ..

之後點知我自己比老師捉到=___="" 哈哈 ..

之後無野拉 ..

今個IUNCH真係好玩 ,,哈哈 ..好耐未試過甘正>3<" ..

之後電腦小測 ..吾識..20分得5分 ..我簡直係電腦天才 ..哈,,

之後中文 .. 聽湯太UP廢話IO=3=""..

之後放學諗住自己拉 ..

點知甘岩撞到浩汶 ..

之後1齊拉 ..

嘻嘻 .. 浩汶好好人嫁 ..又陪我買文具又請我食野 ..

真係THX佢 ..^3^..KAA ..

PS:今日真係好FREE ..

1D吾開心都無仲覺得好正添 ..

我放得低妳地IO ..

對妳地已經1D都吾在乎 ..

跟妳們散我1D都無後悔過 ..

仲覺得FREE左好多添 ..^3^** HEE ..

我今日好成功牙 ..全日都有聽書 ..

=\/="" 成66個月都未試過甘喇 ..哈哈 ..

考試喇 .. 揮停^____^**

發表時間:2005-11-28 08:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片