12月31日... 倒數日子*
今日好無拉拉就約左同家成佢地去大尾BBQ.
之後我就急急甘出門口,
話去馬拉松個到等瑤瑤同SHAN,
之後去到話改左地方,
但係好彩我同甸有緣,
佢1落左車就撞到我,
如果吾係就有排等喇.
之後等埋SHAN同甸食完野就去左昌M,
無幾耐盈,妍,桐都黎左,
之後傾掂曬D野喇,
男仔去買野,
我斯甸就去大尾霸位先,
瑤陪SHAN佢揾佢牙媽.
盈佢地就吾知.
之後去到我地吾洗幾耐就揾到兩個爐,
但就無"木台"既.
無幾耐瑤同SHAN黎左,
之後D仔又黎埋,
大家攪埋D野就燒野食拉,
我地食完喇,
甘岩撞到牙豬佢地,
之後咪比佢個爐佢地IO.
甘我地成班就上堤霸,
佢地係到扮醉,哈*
成班KID子.
之後成就收到CALL話咩有人霸左個爐,
之後成就沖左落去喇,
得返家豪同傑少.
傑少當然係到撩人拉,
之後大家玩下玩下,
牙成就上左黎去傑少同家豪落去,
話咩好似打交,
吾知拉>/\<"
甘得返女仔係上面,
咪傾下計甘拉.
無幾耐D仔又上返黎拉 .
之後計續玩.
我同MAX係到打,
比佢360度轉轉轉,
=________="就死甘制.
哈哈,但我都未輸得曬,
佢條頸跟比我整到加大碼,哇卡卡*
之後濤無幾耐又黎左,
李玨欣又黎左,
甘我咪用水噴牙濤IO,
之後比佢扯我D頭髮,
扯到勁行,
從未試過甘痛,
到依家都仲痛嫁=/\=",,嗚"
甘大家玩到上下就返返大埔,
去左泰怡個邊玩大膽與誠實,
玩得好開心仲過份左添,
肥暉好慘-00000-" ,,
之後33點幾大家散拉,
但我成甸瑤濤埻就上左盈屋企,
大家初衫都睇戲,
睇到55點,
之後就整野食,
家成肥濤就負責整,
家成就吵既.
我就幫下手拉,
之後整完我地D女仔食先,
牙成整到又真係幾好味喎.哈*
之後第22碟大大碟既,
甘之後試拉,
無味,
第22碟最大碟反而失敗左,
哈哈,牙濤勁失望喎.
之後食完野我洗碗個D拉.
洗完就出左去傾陣計,
之後我濤成瑤甸就玩"散肓雞喇.
我最記得牙濤做捉個時好似跳舞甘,
笑到我肚痛>\/\/<" 哇卡.
之後玩到甘上下,牙濤走左,
我地就計續玩,
無幾耐77點幾就無玩拉,
大家就訓左係到,
有D訓有D就可知係到做乜,
甘我就訓著左,
成同埻之後就拎野畫我,
我1醒個時全部到笑,
-0000-" 無奈,,哈*
之後第22次我話吾會訓著,
點知又真係訓著左,
又畫,
我最記得我隻手有"屌 LOVE 仆街"呢幾隻字.
1定係家成畫,
-000000-'' 我認得出佢D字跡.
哈>3333<*
甘我88點幾就返左屋企IU.
PS::.今次通頂係通得最開心既1次*
HAPPY NEW YEAR /\/\*
呢日 ... .. 我永不忘記廿>33333<*
*{{ 其實我們還是不是朋友 ... . ... ..
|