今日又係好似平時甘 .. 同佢地1齊返學``
之後又上堂又落堂 ..
小息放小息 ..
LUNCH放UNCH ..
日日係學校都係做呢D野 ..
愈黎愈覺得生活厭倦 .. 悶中之悶 ..
放學又無地方去 ..
今日放學都係去青公到坐左陣.. 55點走左``
日日生活都係甘~_______~""
謂1係學校有時同D FD玩 .. 開下戰甘``
幾時先可以好似以前甘!!?
希望快D過左考試佢 .. 我諗到時大家都會好好玩**
期望開心的日子來臨>0< ..
HATE .... ... .. .