今日又係返學等放學..=\/=" HEE*
不過我好記得英文堂好好玩>\/< 哈 ..
又聽MP3 ..做科學札記 ..YY佢係可以吾理的 ..
哈哈 ..無一個人係聽書 ..成班係到搗亂 ..
>\/< 哇卡卡 ..勁開心牙,,.HEE*
仲有牙 ..
今日家怡好好留心聽書牙 ..
>\/<好乖乖女牙 //..KAA*
放學之後練排球 ..
雖然真係好辛苦 ..不過我都幾鐘意..呵^3333^..
之後練完走去平台揾牙鹿佢地 ..
哈哈 ..好好好多人..好熱鬧牙>\/<"..
牙菁DD FD又係到 ..
之前以為佢地好惡的 ..
點知佢地好好玩好好笑嫁 ..
哈哈 ..真係笑到我仆街..哇卡卡**
今日真係好開心牙^______^**
PS**若果真的無機會 .. 我都吾會再等喇!!? 不想再望見你..
|