今日攪埋dd野 ..,
12點幾落左去同牙鹿牙狗去大中買野..
買完野上靈風接布甸..
之後落ok食野..
食完野去搭車,,
去到具屋企,,有3隻狗..
=www+ 岩岩黎個時好驚嫁..,
不過耐左之後覺得佢地好得意牙,,heeee**
之我地行行行,,終於到左喇..,
之後我地係到捉蟹..
哈哈,,勁好玩牙 ..
一叫到就係到嗌..
但都吾知嗌乜,,哇卡卡>www<"
之後又落水捉魚,,
kaaaa..
可惜..蟹大把,,魚一條都無..
之後我地又累又熱甘返去 ,,
返到1屋企洗腳洗手..
之後入佢屋企食野啦 ,,
食完野玩"散肓雞"..,
哈哈 ..笑死我>wwww<"
之後我地6點去搭車啦 ..,
返到富亨我地係黃公傾計啦,,
之後家豪同買黎左..
玩玩下,,8點散人lu,,
|