今日係最後一日喇 ..,,
>www< 好開心牙 ..,
中秋牙 ,,好掛住你牙,,heeee**
今日又係好似平時甘返臬放學..,,
放左築之後陪牙鹿買野..,,
買完野返富亨 ..,,
之後鹿返左屋企啦 ..,,"
甘我同布甸諗住係黃公傾陣計之後返屋企..,,**
甘岩撞到瑜佢地,,咪打波囉..,,
打打下散曬人..,,
>\/<不過係打得特別過隱..,,
開心牙,,哈哈**
不過一返到屋企波到成隻死貓甘..,,
老豆又鬧我 ...,,
唉唉 ,,我好離開屋企 ..唉唉!!!*