按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


得個吉=0=``內疚 .... ... .. .  

 

>3333< 大家 .. 巧耐無見喇``

我太耐無打過日記喇=\/=.. 真係要補返數 ..

今日終於都有周會上喇 ..

不過今日周會真係好悶=0= ..

我簡直想訓覺 .. ZZZZZZZZ**

之後AE堂拉 .. 發夢 ,,

小息食野 ..

之後就係中屎 .. =0=""

我見到德茵個時真係好吾知點IO ..

我心諗 .. 你教書教得甘好``點解又要甘對家成呢 .. 唉]]''

之後小測拉 ..甘我吾知今日要小測 .. 做左1題,,可以講話交白卷=/\=" 唉 ..

之後科學堂 .. 專題要報告 .. 甘我咪講講講IO ..

其他組報告我就自己做自己野 ..

到LUNCH .. 食完飯又落去 .. 食下野傾下計甘 ..

之後就數學 .. 死都要聽書落去,,就考試喇..吾可以吾聽書泥>0< ..

之後中文=0=" ..湯太堂 ,,

無計 ..又係因為考試 .. 幾個月都無聽過佢書 .. 呢兩個星期就比面考試 .. 聽你''讀''書..=0=''

佢都吾係教書既 .. 係讀書既 .. 勁悶`` 唉 ..無辦法 ..

之後終於死到放學 ..

1心諗住比賽 .. 點知得個吉 .. 勁無奈IO我 ..

我今日狀態甘好 .. 佢竟然同講話攪錯左無場 .. 無得比賽=/\=""

個時聽到都無乜MOOD ..

不過算拉 .. 我地自己猜下波都好 .. 甘都可以幾好玩啫 ..

之後66點15分到返左屋企 ..

----------------------------------------------------------------

呢段開心日子慢慢\開始消失喇 ..

真係好懷念當初既開心日子 ..

由CUTTER去到猛嗲 ..

唉 .. 但係依家已經世界變 ..=/\=''

內疚到極點 ..

希望柒女都吾好有呢1日既出現 ..***** 

發表時間:2005-11-23 09:14 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片