>3333< 大家 .. 巧耐無見喇``
我太耐無打過日記喇=\/=.. 真係要補返數 ..
今日終於都有周會上喇 ..
不過今日周會真係好悶=0= ..
我簡直想訓覺 .. ZZZZZZZZ**
之後AE堂拉 .. 發夢 ,,
小息食野 ..
之後就係中屎 .. =0=""
我見到德茵個時真係好吾知點IO ..
我心諗 .. 你教書教得甘好``點解又要甘對家成呢 .. 唉]]''
之後小測拉 ..甘我吾知今日要小測 .. 做左1題,,可以講話交白卷=/\=" 唉 ..
之後科學堂 .. 專題要報告 .. 甘我咪講講講IO ..
其他組報告我就自己做自己野 ..
到LUNCH .. 食完飯又落去 .. 食下野傾下計甘 ..
之後就數學 .. 死都要聽書落去,,就考試喇..吾可以吾聽書泥>0< ..
之後中文=0=" ..湯太堂 ,,
無計 ..又係因為考試 .. 幾個月都無聽過佢書 .. 呢兩個星期就比面考試 .. 聽你''讀''書..=0=''
佢都吾係教書既 .. 係讀書既 .. 勁悶`` 唉 ..無辦法 ..
之後終於死到放學 ..
1心諗住比賽 .. 點知得個吉 .. 勁無奈IO我 ..
我今日狀態甘好 .. 佢竟然同講話攪錯左無場 .. 無得比賽=/\=""
個時聽到都無乜MOOD ..
不過算拉 .. 我地自己猜下波都好 .. 甘都可以幾好玩啫 ..
之後66點15分到返左屋企 ..
----------------------------------------------------------------
呢段開心日子慢慢\開始消失喇 ..
真係好懷念當初既開心日子 ..
由CUTTER去到猛嗲 ..
唉 .. 但係依家已經世界變 ..=/\=''
內疚到極點 ..
希望柒女都吾好有呢1日既出現 ..*****
|