今日又係好似平時甘返學放學廿*
放左學諗住揾牙濤,
點知又吾記得左佢電話,'
甘就算IU*
之後就同SEVEN,JOFFY,SHAN,LAW,熊啤啤佢地幾個1齊係鬼公打波*
之後吳俊傑佢地都黎埋,
啟俊比我玩到吾知點甘,哈哈*
之後同牙SHAN,琳行多陣SEVEN點就返左屋企IU*
PS::.. SOR廿>3<",我又食言廿,濤,無下次無下次>/\<". 你地真係1個2個都好假IO*