今日返大陸,
1去到就食野先,
因為我就黎餓死了-0000000- 呵*
哈哈,回味雞dd野巧巧味廿>33333< 卜卜,
就剪頭髮,
剪到巧短廿,
屎seven 頭 -00000000-"" ,
之後就去左行街街廿,
麗娜,林耀,哥,我,媽,同埋蘭2*
之後邊行拉,
見到勁多野食,
哇,個到dd野食真係 ... ..
哇,勁勁勁好味, 係1蚊1碗先正1牙,
dd湯底,
哇... >3< 哎呀,勁爆好味廿*
難以形容廿,哇卡>\/<*
巧開心,
之後買左巧多野/\/\ he,
之後7點幾去左食野,
哇,個到dd野又好味又平喎,
幾大碗河粉先7蚊,
哇卡卡,
今日真係有食神喇,
我地食症好多好好味幾野,
哈哈 ,, 食X10O*
之後食完野返返去,
去左花園到玩左陣,
之後9點返HK IU*
>00000000< 嗚哇,吾舒得廿*
/\/\ 今日真係好開心廿,
希望快DD到新年,
又有得返去廿 /\/\ , HE``
|