今日第1日UT*
中文同中屎 ..
中屎幾題無做 ..
因為吾識 ..
中文都OK既 ..
之後放學 ..
同殺魚,細欣,杜SUET,顗欣去左亨隆後樓梯食野 ..
邊食邊傾計 ,,
之後返上學校 ..
勁講鬼故喎 ..
=/\=我有排驚牙 ..
我到依加都驚緊 ..
HELP >/\< ..
有誰能給我安全感?????
之後兩點幾佢地要上左201 補課 ..
甘我又無野做 ..
入埋去 ..
成班中3得我1個中2 .. 口合口合* 勁無奈喎 ..
無計拉 .. 甘我咪自己溫自嫁囉 ..
有吾明 .. 殺魚幫到我的 ..
口喜口合 ..
第1次同D中3上堂 ..
同平時差吾多 ..
KAKA 口合 .. 幾過隱牙*
之後4點幾走人 ..
荃黎左接殺魚 ..
之後我地送左斯欣返富善之後 ..
就去左大中行左陣 ..
之後去左青公坐左陣 ..
無耐返左屋企LU ..
|