今日我去左覆診 ..
所以頭3堂無返 ..
不過可惜睇吾到 ..
因為吾記得左帶錢 ..
無得睇 ..
之後小息之後個堂就返左去LU ..
今日打 FRIENDLY..
對何中 ..
-口-'' 咪話我衰牙 .. >> 佢地真係好屎牙!!
我連續開波開左大約有7-8球到 ..
勁開心喎 ..
口合口合 .. 無失過 , KAKA*
今日都好普通甘過 ..
但好開心廿 /\/\*