今日77點幾起左身,
同老豆飛左去籃田睇背隻,
好彩都無乜惡化,呵*
之後返返大埔,
返屋企食野,
食完野收到call 出街.
布甸,shan.
出黎傾下計甘,
之後44 點去練波,
殺波殺得幾好,he>3<".
之後就去左富善體育館出面打波,
6點走左,
之後甘岩我去seven,
見到菁佢地,
叫我借個波比佢地打1陣,
之後借左比佢地打左陣就返屋企lu*