今日測地理同英文 ..
英文做吾曬 .. =/\='' 失敗*
地理講起都火 ..
見到D題目係吾識嫁囉 ..
=/\='' 唉 .. 今次死硬*
放左學 ..
去左補MATH ..
-V-'' 真係多謝CHRIS SIR喇 ..
我終於明白D數點計LU ..
不過仲差更D牙 ..
平時無聽書 ..
依加仲有課吾識 .. 點算算算算算算算算算算算 >/\< ..
口烏 .. 之後2點幾返左HOME LU ..
-V-'' 呢排我驚左沖涼 ..
真係大堡喇 ..
因為呢排聽得鬼故多 ..
-/\-'' 所以呢幾日都成日自己嚇自己 ..
異神異鬼甘 .. 唉 =/\=''
=3='' 都吾明點解自己甘細膽 ..
哎呀 .. >/\<
有誰能給我安全感?????
即使係家人 ,, 對我黎講超重要既知己 ..
都比吾到安全感我 ..
即使個個人對我黎講係好重要 ..
但個個人都並不太重視我 ..
>/\< ..
|