今日放左學同殺魚(家姐)1起 ..
我同佢換完衫之後去左買野食 ..
食完野去左海濱 ..
之後我地傾左好多野..
開心的 /\/\'' ..
之後7點幾到,勤仔同牙荃黎左LU..
HA口合 ..
勤仔比我玩到死下死下甘, KAKA*
部PSP比我掉左去垃圾箱 ..
口合口合,笑死我 ..
又比我揋佢食草 ..
超好玩,口合口合*
之後我8點就走人LU..
今日第1次同魚出街 ..
感覺幾好 >3<* HA ..