今日音樂考唱歌 ..
我即使用咪都係細聲左DD..
不過都唱得吾錯 ..
滿分牙 >\/<* HAHA ..
係中學以黎呢次都算係唱得最好既1次喇 ..
因為上個幾次係病緊 ..
個喉嚨沙左 ..
所以今次唱得好滿意 .. KAKA*
之後今日LUNCH ..
甘我同殺魚係3C都傾完計計拉 ..
諗住出返去2C拉 ..
甘我1行出去 ..
成班T子既曬係DD邊到 ..
勁0咀喎 ..
成班係到玩 ..
甘我無理到佢地拉 ..
見到佢地直行直過 ..
我諗住無野嫁拉 ..
諗住佢地吾會攪我 ..
之後比肥暉'' 節''左1節 ..
OH SHIT ..
佢地又開始SM我喇 -V-'' ..
又係MAX .. 次次都有MAX份 ..
1搶搶左我條橡根 ..
甘我當然要拎返拉 ..
之後牙腸1把交剪拎出黎喎 ..
佢諗住剪短佢喎 ..
甘我咪1手阻住LO..
點知1揷 .. 揷中我隻手 ..
個裂口都好開下 ..
但係吾係好痛LO ..
1揷中個時全場0咀 ..
連我自己都0埋 .. 呆左1陣 ..
-口-''之後MAX就話 '' 哎呀 .. 你流血牙,等我地扶你落去醫療室拉 '' ..
之後MAX同牙堅就捉住我對手同腳 ..
般我出去 ..
之後係樓梯口比老師見到 ..
口合 .. 個時佢地兩個即刻放手 ..
放左我係地下 ..
電話 .. 梳都跌曬出黎 ..
MAX即刻幫我執返 ..
口合口合 .. 個下笑死我*
之後我就落左去拎左塊膠布 ..
都無乜野拉 ..
呢次開戰真係開得激烈喇 -V-'' ..
玩到我隻手 ... ... .. 口屋口屋*
從前我有很多的朋友..
但現在已不是了..
孤單也圍繞著我的生活..
我還是受不了這種直莫*
我需要別人的關心..
可能我以前擁有的朋友太多
實在太開心.. 太幸福 ..
令現在的自己也想擁有以往的開心快樂 ..
無論是自己1個 ..
OR ..
有很多很多的朋友..
也要堅持下去 ..
直至找到1生最幸福快樂的時刻*
|