今日完本諗住幫牙魚慶祝生日既 .. 點知又落雨無得去玩 .. 所以就話改期 .. 今日成日都留係屋企 .. -口-'' 個心情仲衰過尋日 .. 我都吾知點好 .. 不過點都好拉 .. 要保持 '' 開朗開朗 '' ..口合口合* 聽日要返鄉下 '' 8 ' 外公牙 .. 希望外公係上面開開心心拉 .. 順便剪頭髮 .. 希望聽日吾好落雨拉 >/\< ..