-口-'' 今日返學拉 ..
上堂上堂 ..
LUNCH個時好悶牙 ..
今日無乜野玩 =/\='' ..
之後宗教 ..
極悶 .. 超想訓 .. 個時又緊張梗個班際籃球啵*
= ---- = '' 我見到D人打 ..
攪到自己愈黎愈緊張 ..
之後到我地打拉 ..
我都吾知點好 ..
吾識打 ..
比人節左兩球 ..
222222 .. 好興牙*
自覺失敗 = - = ..
唉 ..
真T系累死人喇我 ..
輸鬼左 ..
無野講 .. =/\= 口烏 .... ..
PS :: 是我太好勝了 -口-'' ..
|