今日成日都好悶牙*
LUNCH 4樓T系靜曬的 ..
因為全世界落左去聽人唱歌 ..
ENGLISH DAY 牙嗎 ..
-口-'' 口烏 .. 攪到我悶到死 ..
之後差吾多打鐘個幾個未落左3樓玩 ..
口合口合 .. 勁開心喎 ..
玩騎馬T子 ..
口合口合 .. ' 倒 '馬牙 ..
笑到我訓左T系地 ..
之後今日放學打波拉 ..
個短裙櫻又吾黎喎 ..
真係黑人憎 .. 口合口合*
悶 ... ..
之後睇下人打班際籃球 ..
D人真T系超勁牙 ..
>0< 我都好想好似佢地甘 ..
卡卡 .. 不過難喇*
之後無耐走左LU ..
|