今日成日都落雨牙 .. LUNCH個時 .. 係4樓到勁玩 .. 拉左浩汶上黎玩牙 .. 口合口合 .. 同2C玩真係FEEL到好鬼攪笑 .. 勁開心牙 .. 之後放學無野做同家豪都返左屋企LU* PS:: 今日1次黎兩個 .. 係好0咀囉 -V-'' .. 極之無奈 .. 吾知可以點好 .. 不過算拉 .. 順其自然* >/\< 我沒要求什麼 .. 只想你們關心我更多 .. 但還是這樣啊* S,H ..