今日同殺魚返學拉 ..
之後周會拉 ..
>W< '' 有人表演唱歌 ..
超好聽牙 .. '' BECAUSE OF YOU '' ..
之後AE堂睇戲 .. 吾屎上堂 ,, 口可*
甘之後個D都T系上堂上堂上堂拉 .. 悶 *
最尾個堂派成績表同相 ..
~口~'' 勁好彩 .. 無收到黃紙 ..
T系差個0.5咋 .. 好危險 -3-'' ..
真T系吾得掂 ..
要比心機讀書喇我 >0< ..
之後放學同殺魚去大中拉 ..
買完野坐M記 ..
-口-'' 之後我牙媽打黎問我T系邊 ..
又問有無人陪我返學放學個D ..
之後咪帶殺魚比牙媽睇囉 ..
等佢安心D都好 .. >\/<*
佢都T系擔心我 ..
口可口可 .. 呢個時候係FD同家人對我最好*
THX 你地牙 .. *
|