今日我好乖乖女甘留系屋企做功課 .. 無出過街 .. 只系覺得做到好悶 .. 好累 .. 系仲未做完LO.. 已經做左兩日都未做完 .. -3- 無奈的 .. 聽日計續努力.. 過埋聽日就要返學LU .. 真系吾想返 ><..