今日真系好QQ悶 .. 個個有約在身 .. 整到我要自己1個去買野 .. 算吧 .. 買完野之後返左屋企食M記 .. 之後都系好悶好悶好悶 .. 系悶到我要訓覺 .. SO BAD .. 今日成日都落雨 .. 整到無乜MOOD .. VERY SHIT .. 希望聽日好天可以去游水 ..>口< ** PS ::: 點解個個都系甘對我 .. 好討厭牙 .. 吾理我感受 .. UNHAPI *