今日我遲左出門口 ..
落到去吾見魚 ..
自己返去 ..
一返到去就打鐘 .. 真好彩 ..
SOR牙 .. 魚 , 今日我遲到 ..
之後周會 .. 勁眼訓LO系 ..
不過我竟然有聽個嘉賓講野 ..
真系難得 ..
之後AE ..
悶 .. 勁畫書 -3- ..
小息悶 ..
中屎 ..
都幾好 ..
科學 ..
去左放降落傘 ..
哈哈 ..
我地個組雖然好快放完 ..
旦都系成功左 ..
HA口合 .. 好好玩啵*
之後LUNCH ..
落左去比銷時牙哥 ..
之後食野 ..
今個LUNCH超悶LO .. -3- 呠呠 ..
MATH都OK拉 ..
中文 ..
爬左系到訓著左 ..
神奇既系 .. 湯太見吾到 XD *
放學 .. 練波 ..
幾好牙 .. 今日殺左1球吾錯的 , 開心 ..
XDDDDD * 計續努力!!! ..
之後自己去左白街買D野食就返左屋企LU ..
今日都好開心牙 ..
不過就真系累到我爬左系到喇 XD ..
|