今日朝早開波 ..
早會上ROOM ,,
今日湯太又無返 ..
上到去熱死我 .. 妖妖妖 '
中文自修 ..
好累牙個時 ..
旦系又要做電腦報告 ..
之後普通話 .. 甘堂 ..
MATH .. 上堂不過好眼訓 ..
小息 .. 做電腦 ..
電腦堂 .. 玩ICQ .. 同YANYAN傾計 ..
通識 .. 留心 ..
LUNCH落去聽人地夾BAND ..
打鼓D人真系好鬼型 ..
英文 .. 好嘈 ..
傾聽日班排D野 ..
叫佢地帶衫 ..
有D又話吾帶吾打 ..
妖 .. 我火都黎埋 ..
勁大聲甘鬧佢地 ..
之後比我講到佢地應成我帶衫 ..
希望佢地真系會帶 ..
之後MISS PO 講左比大頭知我地好嘈 ..
拉左D嘈既人落去 ..
我都比人拉左落去 ..
系太陽下企 ..
熱到我痴左線 ..
之後放學 .. 去靜師室罰抄 ..
抄完好耐大頭都未黎吾走得 ..
到4點8到先黎 .. 我頂佢 ..
我4點抄完 .. 又話430前會黎尼到 ..
講大話 ..
之後睇左陣比賽 ..
我就走左喇 ..
PS :: 極之不開心 !!!
|