今日返去開波 ..
開得OOKK甘拉 ..
因為好累牙 ..
早會 .. 熱到我想死牙 *
今日無周會因為要比人會考 ..
湯太無返 ..
慧婷去左帶F3去參觀 ..
之後我地就系課室傾全心全情D野 ..
無耐就AE ..
得MISS PO 一個 ..
我地就成班系到嘈 ..
勁玩 -3-'' .. 無乜人聽MISS PO講野 ..
小息 .. 無野做 ..
中屎 .. 聽書 , 德茵教書好好 .. 所以吾悶 ..
科學 .. 超眼訓 ..
不過都有聽書 ..
LUNCH ..
唉 '' S佢地同FAI佢地又系到串串串 ..
吾想見到甘樣 ..
討厭牙 ..
之後通識 .. 上堂拉 ..
最後個堂中文 ..
湯太無返就自修 ..
放學返左屋企 *
PS :: 好期待星期日既比賽 .. ><!!!
成 ` 欣 .. 擔心你們 !!! '
|