今日比個鐘7點就嘈醒左 ..
之後我訓返 ..
諗住訓多1個字 ..
點知1訓就訓著左 ..
訓到8點 ..
SHIT ..
知自己1定遲到 ..
甘米訓耐D ..
830起左身 ..
起身攪埋D野 ..
慢慢黎 , 呵呵 *
之後返到學校 ..
差D比卓太話我曠課 -3- ..
之後上返去 ..
無上中屎堂 , 嘻嘻 *
科學 ..
今堂幾好牙 , 吾悶牙 ..
好攪笑 ..
跟住英文 .. 傾計玩 *
因為今堂系ERS , 甘米玩LO ..
小息落左去比錢DIOR ..
中文大測 ..
吾Q識 .. 又發蚊震喇我 -口- ..
測完湯太就同我地傾返D答案 ..
跟住音樂 ..
個老師幾耐未黎 ..
我地系課室勁系到玩LO .. XD *
之後落去音樂室上堂 ..
LUNCH ..
OK拉 ..
玩左陣捉E因 ..
又同FUNG玩水戰 ..
卡卡 , 笑死我 ..
牙成又吾知咩事 ..
唉 .. 擔心 ' ''
MATH ..
好留心地上堂 .. 呵呵 *
放學同牙魚返屋企 ..
今日系甘多LU ..
|