今日返學拉..
頭個三堂我累到爆牙 ..
中文都吾知湯太講咩既 ..
我只系知我好想訓..
普通話OK拉 ..
MATH勁做數 ..
有D又吾識 ..
我就黎爆嫁喇 ..
小息悶 ..
電腦 .. 上去 , 悶 ..
通識 ..
留心地聽書 XD * ..
LUNCH ..
-口- 又比佢地煆喇 ..
哼哼哼 ..
又有好多人喊 ..
牙成又比人整 ..
攪到佢系到發脾死 ..
今日都吾知咩日子>/\<..
之後英文 ..
哈哈 .. 時聽書時吾聽書 ..
勁講野勁笑LO我 ..
個D咩BAR咩BAR .. 哈哈 , 笑死我 *
之後放學留左陣SCHOOL ..
五點到返屋企 ..
沖完涼 , 寫埋信 ..
勁累 , 訓左 *
今日系甘多拉 ,,
PS :: T^T 你到底咩事牙 ..
你又吾肯講 ..
次次問親你野你都話無 ..
又話有吾開心會同我講 ..
甘即系點牙 ..
唉X100 **
|