今日完本話去游水既 .. 點知太凍 .. 無去到 * 之後牙瑜同芷盈佢地去睇stephy .. 之後我約左殺魚陪我去睇stephy拉 .. 同埋買左條褲 .. 買左份禮物比家豪 .. 希望佢中意拉 .. 之後44 點就返左屋企lu.. PS :: 覺得依加DD日子真系過得好悶 .. 要到幾時先可以過得精彩DD?? >/\< 唉 ..