按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


無感覺*  

今日我地成班女排諗住返學校練波 ..
甘之後我地諗住叫D人幫我地開網拉 ..
點知佢地話無收到老師講就吾開得 ..
不特只仲叫我地走 ..
吾比我地係到打波 ..
因為無老師批准 ..
甘我地T系1個吾願意既情況下走左 ..
去左仲雅個個場到打波 ..
基本上個酊有人卜左 ..
我地只是踩場而已 ..
之後我地打拉 ..
打打下甘岩卜呢個場既人T系莉.. 同埋佢D FD拉*
之後我地勁打比賽拉 ..
都好好玩牙 ..
不過覺得自己打得都T系OOKK啫 ..
><'’口屋 ..
之後打到甘上下就散拉 ..
佢地話去游水 ..
聽日比賽仲游水 ..
1定好累喇 ..
不過佢地要游都無計T子 .. 算吧*
之後我自己1個去左大廣買袋拉 ..
買完之後返屋企 ..
甘岩撞到佢LO ..
完全無諗過撞到佢LO ..
個時同佢對望左1陣就直行直過LO ..
唉 .. 個時我真T系好吾知點甘 ..
甘我個時個心T系諗緊關於佢嫁MA .. 已經好吾開心拉 ..
仲要比我見到佢 ..
真T系頂吾順 ..
喊左出黎 ..  好辛苦 *
T系直行直過無講到野 .. 好DOWN好DOWN ..
>口< 我真T系好辛苦牙 ..

PS :: 聽日女排個個都要加油 [ 只許勝不許敗 ] *
再1次為你而流下了淚 *

發表時間:2006-04-01 09:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片