按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


失去知覺*  

今日我諗住食野拉 ..
之後無拉拉收到CALL話要我過富善拎波袋 ..
佢地全世界係太和 ..
得我1個係大埔 ..
甘我吾拎就無人拎 ..
甘你地分明玩野啫 ..
你地過上水又吾同我講 ..
雖然我都吾想同你地去 ..
1有事就要我做 ..
你地分明點我啫 ..
如果我吾係為左球隊 ..
我理屁你地牙 ..
之後拎左波袋 ..
去左昌M揾成佢地 ..
之後過左太和M記 ..
等傑少 .. 肥HIM ..
之後齊人 ..
走人 ..
我地都拖左好耐下 ..
之後走人拉 ..
去上水 ..
之後比賽 ..
好易甘WIN左 ..
1D都吾好玩 ..
3場都T系甘 ..
幾時先有D激D嫁呢??
之後打完走人拉 ..
今日真係好無聊LO講真 ..
牙堅同傑少又吾知做乜 ..
講真 .. 做旁人既 .. 好辛苦嫁 ..
又吾知你地做乜 ..
又吾知你地想點 ..
無拉拉甘樣 ..
其實我好討厭甘樣LO ..
唉 ..  都無計 *
我都吾知講乜好 ..
總之今日真係好似無感覺甘LO*
-口-'' 1D都吾好玩 ..

發表時間:2006-04-09 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片