今日返學拉 ..
之後上堂上堂 ..
小息同左老師講個單野拉 ..
甘通識堂個陣 ..
穎詩叫我出黎拉 ..
之後去左警局 ..
我老豆話要報警喎 ..
甘都好既 ..
之後去左落口供 ..
-口-'' T系勁耐LO ..
悶爆牙 ..
不過有小小緊張甘拉 ..
之後落完口供 ..
走人 ..
返返學校 ..
第1時間食野拉 ..
之後我4點返左屋企喇 =/\= ..
超早 ..
想玩多陣都吾得 ..
真T系煩 *
返到屋企睇TV ..
之後沖涼拉 ..
今日好多人都關心我有無事 ..
好THX你地牙 >3< *
我無事的 ..
特別多謝 .. 廖欣拉 , 殺魚拉 ..
>W<'' 真T系好THX你地啊*
|