今日成日都留左系屋企做功課.. 之後5點死左去揾殺魚.. 同佢行街.. 系吉之島到見到D乜乜戰士.. 仲系真人喎.. 我即場0曬咀.. 哈哈.. 好過隱..超型啵.. 仲影左相添.. 合照牙.. >\/<卡卡..巧開心啊.. 之後去左青公傾計.. 幾開心拉.. 之後7點幾返左屋企LU.. /\/\..